Fittari App - Usein kysytyt kysymykset
Fittarille kulkuavaimena toimii mobiilisovellus. Kokosimme yhteen kysytyimmät kysymykset ja niihin vastaukset.
Mistä saan sovelluksen?
Sovellus on ladattavissa älypuhelimeesi AppStoresta (iOS) tai Google Play -kaupasta (Android). Sovellus löytyy hakusanalla Fittari. Windows-puhelimiin sovellusta ei ole saatavilla. Jos sinulla on Windows-puhelin, voit hankkia vastaanotostamme kulkavaimen, jolla pääset salille sisälle.
Miten voin kulkea ovesta tai portista mobiilisalikortilla?
Ovesta tai portista kulkeminen edellyttää, että älypuhelimessasi on Bluetooth päällä tai sijaintipalvelut sallittuna Fittari-sovellukselle.
Mobiilisovelluksen Salikortti-kohdasta löydät Avaa Fittarin ovi -painikkeen. Tätä painamalla sovellus kysyy, minkä oven haluaisit avata (Ulko-ovi vai Portti). Mikäli olet riittävän lähellä kyseistä ovea/porttia, ovi/portti avautuu painamalla painiketta.
Huomaathan, ettet voi testata oven avaamista esim. kotoasi. Mobiilisalikorttisi toimii vain ollessasi Fittarin ovella.
Unohdin käyttäjätunnukseni tai salasanani - Mitä teen?
Käyttäjätunnuksesi on rekisteröitymisesi yhteydessä käyttämäsi sähköpostiosoite. Jos olet unohtanut tämän osoitteen, voit kysyä sitä meiltä sähköpostitse osoitteesta fittari@fittari.fi.
Mikäli olet unohtanut salasanasi, voit tilata uuden salasan sähköpostiisi. Mene sovelluksen "kirjaudu sisään" -kohtaan ja paina "Unohtuiko salasana?", jolloin saat uuden salasana sähköpostiisi.
Sovellus ei päästä minua sisälle - Mitä teen?
Jotta sovellus toimii parhaimmalla mahdollisella tavalla, otathan huomioon seuraavat seikat:
- Katso että bluetooth tai sijaintipalvelu menee päälle kun painat avausnappia. (Tätä voit muokata puhelimen asetuksista)
- Päivitäthän sovelluksen version aina uusimpaan App Storessa tai Google Play -kaupassa.
- Tarkista, että sovellus näyttää sinulla olevan kuntoiluaikaa jäljellä.
Jos mikään näistä ei ole pielessä, otathan yhteyttä meihin sähköpostitse fittari@fittari.fi tai soittamalla 013 123 258. Autamme mielellämme!