Fittari App - Usein kysytyt kysymykset
Fittarille kulkuavaimena toimii mobiilisovellus. Kokosimme yhteen kysytyimmät kysymykset ja niihin vastaukset.
Sovellus on ladattavissa älypuhelimeesi AppStoresta (iOS) tai Google Play -kaupasta (Android). Sovellus löytyy hakusanalla Fittari. Windows-puhelimiin sovellusta ei ole saatavilla. Jos sinulla on Windows-puhelin, voit hankkia vastaanotostamme kulkavaimen, jolla pääset salille sisälle.
Ovesta tai portista kulkeminen edellyttää, että älypuhelimessasi on Bluetooth päällä tai sijaintipalvelut sallittuna Fittari-sovellukselle.
Mobiilisovelluksen Salikortti-kohdasta löydät Avaa Fittarin ovi -painikkeen. Tätä painamalla sovellus kysyy, minkä oven haluaisit avata (Ulko-ovi vai Portti). Mikäli olet riittävän lähellä kyseistä ovea/porttia, ovi/portti avautuu painamalla painiketta.
Huomaathan, ettet voi testata oven avaamista esim. kotoasi. Mobiilisalikorttisi toimii vain ollessasi Fittarin ovella.
Käyttäjätunnuksesi on rekisteröitymisesi yhteydessä käyttämäsi sähköpostiosoite. Jos olet unohtanut tämän osoitteen, voit kysyä sitä meiltä sähköpostitse osoitteesta fittari@fittari.fi.
Mikäli olet unohtanut salasanasi, voit tilata uuden salasan sähköpostiisi. Mene sovelluksen "kirjaudu sisään" -kohtaan ja paina "Unohtuiko salasana?", jolloin saat uuden salasana sähköpostiisi.
Jotta sovellus toimii parhaimmalla mahdollisella tavalla, otathan huomioon seuraavat seikat:
- Katso että bluetooth tai sijaintipalvelu menee päälle kun painat avausnappia. (Tätä voit muokata puhelimen asetuksista)
- Päivitäthän sovelluksen version aina uusimpaan App Storessa tai Google Play -kaupassa.
- Tarkista, että sovellus näyttää sinulla olevan kuntoiluaikaa jäljellä.
Jos mikään näistä ei ole pielessä, otathan yhteyttä meihin sähköpostitse fittari@fittari.fi tai soittamalla 013 123 258. Autamme mielellämme!